Статті

Витяги з мотиваційних листів працівників

  • "Процес навчання студентів, результати роботи та слова подяки батьків і керівника – ще одна причина чому я тут. Розуміючі очі дітей, а також контрольні з високими оцінками дають мені впевненість, що я знаходжусь у правильному місці, на правильному шляху"
  • "Мені здається, я кожен рік пишу одне й теж саме. Мені комфортно тут, я відчуваю себе на своєму місці, мені комфортно працювати з дітьми, я отримую задоволення від їхніх результатів, і, найголовніше, - я бачу результат своєї роботи. Я звикла до деяких груп так, наче це рідні люди і вже не уявляю, що може бути якось інакше."
  • "В цій організації я відчуваю себе потрібною і на своєму місці. Дуже радує те, що до твоїх думок і ідей прислухаються, якщо вони доречні і можуть допомогти іншим…. Тай взагалі я вважаю, що атмосфера в колективі в позитивна і конфліктів не виникає…"
  • "Ще мені подобається, що наша організація постійно розвивається і рухається вперед. Тут я знаходжу самореалізацію та щодня працюю над саморозвитком та самовдосконаленням."
  • "… мені надзвичайно цікаво спостерігати як з кожним роком у студентів покращується вміння розуміти англійську мову та використовувати її на практиці. Цього року я усвідомила, що діти, які 5 років тому прийшли на навчання і вивчали букви та алфавіт, цього року вже дивляться фільми, готують та обробляють англомовну інформацію з Інтернету для якісної підготовки новин для занять. Такий прогрес дітей мене надзвичайно тішить, і я з нетерпінням чекаю наступного року та їх нових досягнень… Також у Мовній студії престижно працювати, оскільки вона є відомою в місті (і, я так розумію, вже і за його межами) і всі друзі та знайомі чудово розуміють, про що йдеться, коли я розповідаю про місце роботи."
  • "Я вважаю, що на сьогоднішній день в нашому місті на цьому місці роботи ідеальне співвідношення "ціна-якість". Під "якістю" я маю на увазі умови роботи. У мене нормований робочий день, робота чиста, розумова і мене тут називають "Тетяна Володимирівна")). Мені подобається загальна система роботи організації. А це можливість висловити свою думку, і можливість реалізувати свою ідею, і відсутність байдужості до колективу в цілому (мало де проводять психологічні тренінги, багато де навіть корпоративи не проводять) … мені подобається "адекватність" (вибачте за слово)) дирекції. Я вважаю, що в наш час багато на яких роботах особисті проблеми працівників дуже мало хвилюють. Тут це не так. В мене є з чим порівняти…"
  • "В цьому році після відкритих уроків, декілька батьків підійшли і сказали, що їхні діти вирішили в подальшому пов'язати своє майбутнє з англійською мовою і планують вступати на факультет іноземних мов завдяки нашій роботі. Дітям дуже подобається ігровий варіант занять та вони бачуть різницю між рівнем та якістю знань в інших закладах та на наших заняттях."
  • "Також мені подобається методика викладання у нашій студії. Я вважаю, що це найкраща методика викладання для школярів у нашому місті, адже вона результативна та приносить хороший результат та знання студентам. Мені іноді здається, що працювати за іншою методикою просто неможливо."
  • "На цій роботі я не просто робоча одиниця, я людина, яку сприймають та приймають з різними недоліками чи життєвими проблемами. Особливе значення має безумовна повага до людини та справедливість суджень та оцінок."
  • "На сьогоднішній день молодому спеціалісту дуже важко знайти взагалі будь-яку роботу, не говорячи вже про роботу за здобутою освітою. А ще важче знайти місце, де молоду людину будуть цінувати як спеціаліста, вітати його ініціативу, вчити його і давати можливість саморозвитку.
  • "Дуже важко знайти" – на щастя, не означає, що зовсім не можливо, тому що особисто мені в цьому дуже пощастило. Я працюю в організації, де окрім вищезазначеного, ще можна знайти гарний, дружній, завжди готовий допомогти колектив, розуміючого керівника, з яким при бажанні можна поговорити з будь-якого питання, методиста, який може порадити і допомогти…"

Головною ціллю, напевно, будь-якої нашої дії є її результат. Ми починаємо і виконуємо те чи інше завдання для того, щоб досягти конкретної цілі. Саме результативність є наслідком, своєрідним «продуктом» і у процесі навчання. Все, що ми відпрацьовуємо, повторюємо, закріплюємо в ігровій чи іншій формах виконується для того, щоб отримати певний результат, а саме – грамотне і побіжне володіння англійською мовою в усному та писемному мовленнях.

Наші студенти вивчають англійську мову згідно з новими методичними інноваціями. Авторські методика та підручники дозволяють навчати дітей різного віку, надаючи їм базові знання з самого початку навчання. Поступово ускладнюючи навчальний матеріал, ми досягаємо відмінного результату, адже наші студенти вчаться і читати, і писати, і говорити, і сприймати англійську мову з вивчених тем. Крім того весь навчальний матеріал:

  • спочатку вивчається та засвоюється на занятті;
  • закріплюється вдома за допомогою виконання як усного, так і письмового домашнього завдання;
  • повторюється на наступному занятті;
  • використовується протягом всього періоду навчання.

Наші студенти працюють у невеликих групах, що дозволяє приділити увагу кожному на будь-якому етапі навчання, для того щоб пояснити матеріал, ліквідувати помилки та нерозуміння.

Звісно, кожна людина індивідуальна, кожен з нас сприймає новий матеріал по-різному. Наші викладачі застосовують індивідуальний підхід до кожного студента окремо та до групи в цілому. Ми навчаємо дітей іноземній мові, враховуючи типи сприйняття наших студентів. Для студентів – візуалів ми використовуємо велику кількість яскравої наочності, ігрові види діяльності з елементами інсценування і т.д. Для студентів – аудіалів часто для вивчення іноземної мови використовуються різноманітні види аудіювання, вивчаються пісні, вірші і т.д. Для студентів – кінестетиків ми часто працюємо в рухливій ігровій формі, використовуємо реальні предмети побуту у навчанні. Для студентів – дигіталів ми застосовуємо вправи на розвиток логічного мислення, таблиці та інші цікаві види діяльності. Звісно, наші викладачі не працюють в єдино обраному напрямі, вони поєднують між собою різноманітні види діяльності розвиваючи здібності у наших учнів.

Ми не дотримуємось чітких вимог певного календарно-навчального плану. Тобто чим якісніше та активніше працюють студенти певної групи, тим швидше вони перейдуть на наступний рівень навчання.

Наші викладачі також постійно займаються самовдосконаленням. Адже неможливо мотивувати дітей самому при цьому не розвиваючись. Протягом усього навчального року ми:

  • працюємо над пошуком нових цікавих видів діяльності;
  • вигадуємо все нові і нові способи мотивації наших студентів;
  • розвиваємо логічне мислення та творчі здібності учнів;
  • працюємо з іноземними аудіо- та відеоматеріалами;
  • консультуємося з практикуючими психологами, щодо вирішення навчально-виховних задач;
  • розробляємо навчальні програми та посібники;
  • проводимо заняття з педагогічної майстерності.

Навчальна програма нашої мовної студії також допомагає у вивченні інших предметів. Покращується техніка читання, розвивається пам'ять, логічне мислення, мовлення, розширюється словниковий, підвищується рівень загальної ерудованості, розвивається пунктуальність та дисциплінованість.

Результати нашої роботи Ви маєте змогу оцінити двічі на рік на відкритих уроках. Уже на першому відкритому уроці Ви побачите, як Ваші діти говорять та пишуть, співають пісні, грають в ігри англійською.

Ми завжди відкриті для спілкування, готові вислухати Ваші зауваження та пропозиції. Ми готові навчатись і готові навчати Вас та Ваших дітей.

Навчання - невід'ємна складова нашого життя. І дуже важливо хто знаходиться поряд з дитиною, в той час, коли вона починає свій розвиток як майбутня особистість. Стандартно переважає думка, що робота вчителя – передавати знання та навички учням під час уроку. Але практика освітлює дещо інші сторони цього процесу.

Передусім, варто відмітити, що за своєю природою педагогічна діяльність є складною, багатогранною та обов’язково має творчий характер. Це визначається багатьма факторами, зокрема вирішення виховних і освітніх завдань, різноманітністю засобів та умов їх розв'язання. Отже, лише творчий та зацікавлений вчитель може здійснити це на практиці.

Як і в будь-якій справі, в ході реалізації педагогічної діяльності має бути результат. Більш того, всіх цікавить якість цього результату та способи його досягнення. Адже, вчитель виконує дуже відповідальне завдання – він формує світогляд дитини, створює умови для розкриття потенціалу студентів та виховує творчі особистості. Разом з вчителем дитина вчиться пізнавати світ, відкриває безліч дверей у доросле життя, розвиває власні здібності та вдосконалює свої таланти.

На думку відомого педагога В.О. Сухомлинського, кожна людська індивідуальність, з якою має справу вчитель, – це певною мірою, своєрідний, неповторний світ думок, почуттів, інтересів. На нашу думку, задача вчителя це оволодіти цим світом, тобто налагодити контакт з дітьми взагалі, та з кожним окремо. Добре відомо, що діти дуже допитливі та активно досліджують навколишній світ. Лише в дружній атмосфері, яку може створити відповідальний та натхненний вчитель, діти самі зацікавлені накопичувати знання від свого вчителя та реалізовуватися як успішні студенти. За таких умов, у дітей спостерігається ініціативність, пізнавальний інтерес та покращуються загальнолюдські якості. Практика свідчить, що велику перевагу одержує той, хто досить рано зробив помилки, на яких можна вчитися. Отже, глибоке розуміння нашими вчителями цієї невід’ємної частини навчального процесу дозволяє встановити такі стосунки з дітьми коли у них відсутній страх зробити помилку. Робота з корекції помилок є системною, особливо на перших порах, коли необхідно закласти основи, фундамент знань. Таким чином, ефективне навчання відбувається у формі діалогу та спільного пошуку правильних варіантів відповідей на поставлені запитання.

Головним показником хорошого педагога була й залишається любов дітей до свого вчителя, яка включає в себе щиру шану та позитивну емоційну налаштованість. Також справжній вчитель повинен вірити у краще. Вірити у своїх дітей, вірити, що зможе навчити кожного учня, і мати велике бажання зробити це. Його віра повинна передаватись і дітям. Для того щоб навчання студентів було успішним, викладачі мовної студії «WOW English!» не лише навчають дітей англійській мові, а й показують їхню потрібність, навчають їх завжди прагнути більшого. Тож, сповнені віри у власний успіх наші студенти досягають значних результатів.

Рівень підготовленості вчителів мовної студії «WOW English!» відповідно до сучасних вимог характеризується вмілим користуванням сучасних технологій в учительській праці. Також, залишаються незмінно високими вимоги до професійної кваліфікації викладачів. На курсах мовної студії «WOW English!» дуже важливими є мистецтво вдосконалюватись, творча пошукова діяльність вчителя та прагнення досягти результату. Віримо, що лише власна зацікавленість, ентузіазм, бажання щось змінити та зробити навчання розвивальним та розважальним виведе спільні досягнення дітей та вчителя на якісно новий рівень. А таким результатом вже можна пишатись.

Вчитель готується до хорошого уроку все життя. Така духовна й філософська основа професії і технології нашої праці: щоб дати учням краплю знань, вчителю потрібно увібрати ціле море світла! Результат того вартий!

Матвійчук Т.Б.

Результативність вивчення будь-якого предмету обумовлюється великою кількість факторів: психологічний , фізичний та інтелектуальний розвиток, темперамент, тип сприйняття інформації, вікові особливості і т.д.

Хотілося б більш предметно розглянути вікові особливості вивчення іноземної мови.

Вивчення англійської мови на початковому рівні (6-10 років) сприяє розвитку інтелекту дитини в цілому, розширенню обсягу пам’яті, розвитку фонематичного та інтонаційного слуху. Закладаються основи володіння іноземною мовою:

  • слуховимовні, лексичні, граматичні та орфографічні навички;
  • аудіювання, говоріння, читання та письма.

Згідно з віковими особливостями діти молодшого шкільного віку ефективно сприймають матеріал на слух, який подається та відпрацювується в ігровій формі та за допомогою наочності. Оскільки діти швидко втомлюються та відволікаються, види діяльності повинні змінюватися через кожні 3-5 хвилин, щоб зберегти уважність на занятті.

Наші студенти вивчають лексичні одиниці та вчаться будувати монологічні і діалогічні висловлювання з актуальних та цікавих для цього віку тем; працюють з різноманітними завданнями за допомогою малюнків та карток, грають у велику кількість різноманітних ігор, вивчають пісні, вірші, розминки англійською мовою, і таким чином повторюють вивчений лексичний та граматичний матеріал.

Але оскільки під час зосередження молодші школярі швидко втомлюються й стійкість уваги слабшає, це значно впливає на ефектність навчання. Тому ми використовуємо методи, які допомагають зняти напруження, розвантажують нервову систему, усувають надмірне навантаження на зір (малюнки, пісні, розминки, ігри, кольорові диктанти). Таким чином досягаємо того, щоб наші заняття проходили цікаво, результативно та приносили задоволення дітям, батькам та вчителям, які з ними працюють.

На середньому рівні (11-14 років) продовжується розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності, серед яких домінує усне та письмове мовлення. Говоріння учнів стає змістовнішим, складнішим за структурою мовного та мовленнєвого матеріалу.

Поряд з говорінням та аудіюванням значна увага приділяється правилам читання , фонетиці, аудіюванню,читанню. Зростає кількість та обсяг інформації, яку учні повинні вміти обробляти – читати ,переладати, переказувати, складати плани, писати твори та ессе, малювати та описувати малюнки, складати мологи та діалоги, займатися проектною роботою – готувати повідомлення, доповіді, реферати. На середньому степені учні оволодівають практично всім граматичним матеріалом.

Крім обов’язкового програмного матеріалу студенти вивчають багато цікавої актуальної саме для них і саме в цей період життя інформації, працюють творчо, що дозволяє нам підтримувати інтерес до вивчення мови, а учням вчитися з задоволенням.

Середній ступінь є завершальним етапом щодо створення бази для активного володіння іншомовним матеріалом.

На старшому рівні (15-17 років) завершується формування активного словника. Наші студенти все вільно спілкуються англійською мовою монологічно і діалогічно; висловлюють власну думку з багатьох тем, серед яких «Компютери в нашому житті», «Молдіжні субкультури», «Мас медія », «Людські стосунки», «закон та політичні системи», «Як влаштуватися на роботу»; вчаться грамотно оформлювати ділові папери (автобіографія, резюме, заява на всуп у навчальний заклад. листи); приймають участь в різних проектах, дискусіях, квестах, дивляться фільми без перекладу з. наступним обговоренням їх; вивчають сленг, фразеологізми, різні варіанти вимови, спілкуються з носіями мови.

Абсолютно на кожному етапі значна увага приділяється творчості:на початковому діти малюють малюнки, які потім описують або працюють діалогічно, займаються ліпленням, виготовляють аплікації. На середньому рівні - готують листівки, поробки, створюють власні та групові проекти. На старшому – готують газети, створюють власні фільми, пишуть листи ( листування між групами, участь в міжнародних проектах).

Час, який затрачається на кожен вид діяльності розраховується відповідно до віку студентів. На початковому рівні – це мінімум 1 хвилина на вид діяльності та максимум 7 хвилин; на середньому та старшому – збільшується до 15 хвилин, так як матеріал стає складніший та об ‘ємніший і у студентів вдосконалюється вміння концентруватися та утримувати увагу.

Тож, навчаючи дітей буд-якому предмету вчитель має брати до уваги всі фактори, які можуть впливати на процес навчання і використовувати їх відповідно до цілей і задач як конкретного уроку, так і всього курсу навчання вцілому.

Тіхонова Т.С.

Групове заняття – це заняття вчителя та групи студентів від трьох осіб і більше. Групове заняття, де правильно організована робота, надає всім учасникам можливості діяти, практикувати навички співробітництва, міжособистісного спілкування зокрема, володіння прийомами активного слухання, прийняття загального рішення, розв’язання протиріч. Вчитель обов’язково враховує індивідуально-психологічні особливості студентів, і учень може себе почувати психологічно комфортно.

Групові заняття значною мірою відрізняються від індивідуальних. Серед переваг є те, що викладач отримує можливість раціонально розподілити час, допомагаючи студентам активно діяти при вирішенні навчальних проблем та ситуацій, також викладач витрачає менше часу на подолання труднощів з дисципліною студентів і третьою перевагою є те, що студенти, які мають досвід взаємонавчання, ставляться до викладача з більшою повагою, працюють із задоволенням, і при цьому підвищується рівень інтересу до навчання та пізнавальна мотивація.

В мовній студії “WOW! English” використовуються групові заняття вивчення англійської мови, що приносить високий результат. Групові заняття в нашій студії проходять з кількістю студентів від 6 до 14 студентів, що дозволяє студентам засвоїти фонетичний, граматичний та лексичний матеріал швидко та якісно. Таким чином, у викладача є можливість приділити увагу кожному студенту, врахувати всі особливості при вивченні англійської мови. Групові заняття гарні тим, що Ви багато практикуєте іноземну мову, вчитеся реагувати спонтанно, ситуативно.

Переваги групових занять у мовній студії “WOW! English” переважають над недоліками, тому наша студія має успіх і розвивається швидкими темпами.

По-перше, під час групових занять спрацьовує психологічний фактор конкуренції студентів, тобто порівняння себе з іншими та вдосконалення своїх власних умінь та навичок.

По-друге, групові заняття надають можливості проводити ігрові командні форми навчання, де суперництво та перемога мотивує студентів працювати краще, бути активними. В даному випадку спрацьовує і командний дух, що стимулює студентів, що не встигають.

До третьої переваги належить те, що під час групового заняття учні мають можливість постійно слухати і повторювати, той матеріал, який був продемонстрований одногрупниками.

По-четверте, групові заняття в мовній студії “WOW! English” дозволяють учням помічати помилки інших, виправляти їх та запобігати вживати лексичні одиниці, лексико-граматичні структури та конструкції з помилками.

До інших переваг групового заняття належить можливість учнів обговорювати новини, фільми, цікаві події, а також дискутувати, доводити свої думки, що дозволяє вдосконалити навички як монологічного, так і діалогічного мовлення.

Групові заняття в нашій студії завжди проходять цікаво, один вид діяльності швидко змінюється іншим, що дозволяє інтенсивно засвоювати інформацію. Саме цим, групове заняття відрізняється від індивідуального: індивідуальні заняття з репетитором часто характеризуються монотонністю.

Отже, роблячи висновок, впевнено зазначаємо, що саме групові заняття в мовній студії “WOW! English!” приносять успіх завдяки вмілому використанню нашими викладачами великої кількості переваг цього виду роботи.

Смаженко О.В.

ПочатокПопередня12НаступнаКінець
Сторінка 1 із 2